نوروز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به قدس با کامیون ده چرخ
نوشته شده توسط : نتسان

نوروز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به قدس با کامیون ده چرخ – ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع کامیون ده چرخ مسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم. در این مطلب به موضوعات نرخ کرایه حمل بار از مبدا مشهد-نرخ کرایه ایسوزو-محاسبه نرخ کرایه حمل بار-تعرفه حمل بار از مبدا مشهد-نرخ کرایه خاور-کرایه کامیون ده چرخ-نرخ کرایه کامیون خواهیم پرداخت.
نوروز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به قدس با کامیون ده چرخ - تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل بار و اثاثیه توسط کامیون ده چرخ از مشهد به قدس را برای شما عزیزان تدارک ببنید.

کامیون یک واژه فرانسوی Camion و معادل آن در زبان انگلیسی Truck یا Lorry است. تقریبا در همه کشورها کامیون در کنار تریلی پرکاربردترین ماشین های سنگین باربری محسوب می‌شوند. یکی از عوامل تعیین‌کننده در هزینه حمل و نقل بار، نوع کامیون باربری است. اگر می‌خواهید بدانید انواع مختلف کامیون چه مشخصات و ویژگی‌هایی دارند، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

انواع کامیون بر اساس محور و وزن
1) کامیون تک: کامیون تک دارای دو اکسل، یک محور متحرک و شش چرخ است. معمولا کامیون‌های تک را با عبارت ۴×۲ نشان می‌دهند.
ابعاد کامیون تک چیست؟
طول: ۵.۸ متر
عرض: ۲/۲ متر
ارتفاع کف تا لبه: ۱/۱ تا ۲/۱ متر
ارتفاع از سطح زمین: ۱.۴۵ تا ۱.۶ متر
ظرفیت حمل بار مجاز کامیون تک چقدر است؟
۱۰ تا ۱۲ تن
نمونه‌ معروف کامیون تک چیست؟
مرسدس بنز آکسور ۱۸۳۳
2) کامیون جفت: کامیون جفت دارای سه اکسل،دو محور متحرک، ده چرخ است. برخی از کامیون‌های جفت هشت چرخ دارند. معمولاً کامیون‌های جفت کمپرسی ۶×۴ و کامیون‌های جفت باری‌ها ۶×۲ هستند. عدد اول بیانگر تعداد چرخ‌های متصل به زمین و عدد دوم بیانگر تعداد چرخ‌های متصل به دیفرانسیل است. کامیون‌های معدودی هم به صورت ۸×۶ موجود هستند، از هشت چرخ این نوع کامیون‌ها شش چرخ درگیر است.
ابعاد کامیون جفت چیست؟
طول: ۶.۸ تا ۷ متر
عرض: ۳۵/۲ تا ۲.۴۵ متر
ارتفاع کف تا لبه: ۱.۲ تا ۱.۳ متر
ارتفاع از سطح زمین: ۱.۵ تا ۱.۶ متر
ظرفیت حمل بار مجاز کامیون جفت چقدر است؟
۱۵ تن
نمونه‌ معروف کامیون جفت چیست؟
ولوو اف ام ۴۶۰
3) کامیون 10 چرخ: کامیونی با بارگیر ثابت که دارای دیواره و کف پوشیده است. ارتفاع دیواره‌ اتاق بار از کف اتاق حداکثر ۱٫۵ متر است.
کاربرد کامیون 10 چرخ چیست؟
حمل کالاهای بسته‌بندی شده
محصولات کشاورزی
محصولات دامی
مصالح ساختمانی
4) کامیون بغلدار معمولی:کامیون لبه دار یا بغل دار معمولی دارای بارگیری با دیواره‌های مقاوم و ثابت است. ارتفاع دیواره‌ اتاق بار از کف اتاق حدود ۸۰ سانتیمتر است. این دیواره‌ها، قابلیت باز و بسته شدن دارند، در نتیجه تخلیه بار با استفاده از لیفتراک امکان‌پذیر است. همچنین به‌ علت همین قابلیت این مدل کامیون‌ها را بغل بازشو نیز می‌نامند.
کاربرد کامیون بغلدار معمولی چیست؟
حمل انواع کالا به‌ویژه کالاهایی که بارگیری و باراندازی آن‌ها از طرفین انجام می‌شود.
5) کامیون بغلدار چادری: کامیون بغل دار چادری دارای بارگیری با دیواره‌های کوتاه و میله‌های فلزی محافظ است که با یک چادر از جنس پلمیر مسقف می‌شود.
کاربرد کامیون بغلدار چادری چیست؟
حمل انواع کالا‌های بسته‌بندی شده در کارتن و جعبه

نوروز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به قدس با کامیون ده چرخ – در این مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری در حد توان پرداختیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات نرخ کرایه حمل بار از مبدا مشهد-نرخ کرایه ایسوزو-محاسبه نرخ کرایه حمل بار-تعرفه حمل بار از مبدا مشهد-نرخ کرایه خاور-کرایه کامیون ده چرخ-نرخ کرایه کامیون را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.





:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،کامیون ده چرخ از مشهد،حمل بار با کامیون ده چرخ به قدس ,
:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 مهر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: